Tuesday, May 22, 2012

Random.

  • Tak boleh angkat kening sebelah.
  • Tak boleh gulung lidah. :P
  • Suka Twitter daripada Facebook, tapi Facebook mesti login tiap-tiap hari jugak.
  • Perpustakaan itu sangat best, kecuali masa tutup pukul 1-2 petang, dan masa tutup lampu waktu malam tanpa buat pengumuman.
  • Pharell kata, tengok orang ramai balik dari perpustakaan, ibarat macam balik dari kelas prep kat sekolah dulu. 
  • Mira Chowp, cepat pulang ke Kuantan!
  • Oh, dan ye, Zulfa bakal menjadi rumetku. Muahahaha. *gelak jahat kpd kakak rumetnya*
  • ChurpChurp saya dah lebih 2 bulan tak ada duit masuk.
  • Nuffnang saya pun tak boleh nak cash-out jugak lagi.
  • Novel bila nak habis baca ha?
  • Crush dah ada awek, maka jatuh status ex-crush.
  • Dan kawan-kawan saya dok tengah fikir macam mana nak bagi tau saya berita di atas.
  • Jangan bimbang, dah termenangis 3,4 hari lepas birthday dia, maka saya okey.
  • Oh, dan buat si pakcik yang tanya kenapa saya suka crush, eh, ex-crush saya tu, "Perlu ke ada sebab nak suka seseorang tu?"
  • Selamat berpuasa sunat di bulan Rejab, tapi ingat jangan pulak dok ralit share hadis palsu ye, kawan-kawan.
  • Selamat ulang tahun ke-21 buat Angah pada 21. Dia senasib dengan S, one turns 21 on 21st of May, the other one was 22 on 22nd of April. Untunglaaa.
  • Banyak perancangan lepas cuti, tolonglah doakan supaya berjalan lancar.
  • Musim revision week ni, adalah musim untuk bila stres je, rasa nak kahwin.
  • Sesungguhnya, baikla gi tidur daripada dok angan-angan naik pelamin.
  • Berjaya donlod movie Wonderful Radio, dengan subtitles yang super merapu, sebelum Internet ngong.
  • Saya nak donlod Silenced/Crucible tapi tak jumpa. Sob sob sob. Oh Gong Yoo. Eh bukan, sebab itu based on a true story.
  • S mogok taknak apdet blog sempena minggu peperiksaan. Tapi dia cuba untuk apdet pada hari Selasa sahaja.
  • Celcom telan kredit saya sebanyak RM6, selepas saya ON packet data, hanya untuk tengok gambar yang Mama saya MMS. 
  • Maka buah hati terus topup kan lepas dimengadukan, tapi kena komplen esoknya, "Dah ditopup tu, tak reti nak telefon ke, cakap sepatah dua, dah dapat topup?"
  • Buah hati lagi satu, sambil dengan kepelatannya, tanya bila nak balik. :'(
  • Buah hati kata nak jemput datang hujung semester ni dengan naik bas je. Risau takut dia la yang tak larat duduk dalam bas tu lama-lama.








F cakap :

Sekian terima kasih.

1 comment:

Cik NurulZaty said...

aha. kita serupa

time2 nk exam ni la. suka duk tweet. suka nak bloggeing.hee

btw. gudluck awak!

lama x smbg ngn awk kan..