Tuesday, March 20, 2012

Dia.

Hai awak!



Saya rasa saya dah tersuka kat awak balik, walaupun saya dah mengaku terang-terangan dan besar-besaran kat semua orang, saya dah lupakan awak. Mungkin sebab selalu sangat terjumpa. Ahh, saya pun keliru sebenarnya dengan perasaan saya ni. Suka ke tak sebenarnya ni??




Tadi, nak ucap tahniah kat awak sebab menang. Tapi awak jalan laju sangat, maka saya tak sempat nak kejar. Takpe la, saya ucapkan tahniah kat sini je la.




Buat awak yang selalu pakai jersi merah nombor 3, walaupun tadi awak datang pakai jersi Harimau Malaya warna kuning tu. Kalau awak baca blog saya ni, mesti awak akan tahu yang awaklah yang saya maksudkan.




May Allah bless.





Sekian, terima kasih.












F cakap :

Masih keliru.

1 comment: