Thursday, February 23, 2012

Tertanya.

1. Macam mana nak 'generate' duit daripada modal sebanyak RM500 untuk bayar hutang dekat RM1,000 tu?? Mudah je. Bisnes dan bisnes dan bisnes.


2. Suasana bising, bercampur dengan kumpulan lain yang kebetulan buat mesyuarat di tempat yang sama, pada masa yang sama, bukanlah pilihan terbaik. Sungguh, fokus aku hilang.


3. Sakit kepala dan sakit belakang macam tulang nak meletup ni, bukan pilihan dalam keadaan sibuk sekarang ni. Ya ALLAH, pohon bantu hamba-Mu yang lemah ini....


4. Semester ni musim gila kuasa. Hahaha. Kawan-kawan yang cakap. Sebab aku tak menang tangan, habis semua program aku nak masuk, iyelah, nak merasa. Dah kerja nanti, jarang-jarang dapat rasa benda-benda best macam ni.


5. ALhamdulillah, keputusan nak masuk semua tu, agak berbaloi. Get to know new friends, develop new relationships, and experience people's antics. Awesome!


6. Kepala sakit lagi.


7. Kalau hati aku ini mampu ditukarkan dengan yang baru, sudah lama aku lakukannya. Dapat bersihkan hati ini drpd nama dia itu pun, sudah cukup baik buatku. Tapi aku tak mampu.


8. Pesan mudah Br. Shariff tadi, mudah je, "Servis hati."


9. Tak pe F, penat bekerja, rasa berbaloi la jugak drpd kau penat tidur kan.


10. Tanggungjawab dan amanah yang harus ditunaikan. Anak - cucu - kakak - pelajar - 'committee' - dan lain-lain lagi.












F cakap :

Awak, saya perlu bercakap dgn awak sekarang...

2 comments:

hazirah said...

bagus! tak dgr pun tazkirah bro shariff td

Cik NurulZaty said...

saya pun nak cakap ngn awak jugakk


awk! be strong gurl!

i know awk lgi kuat dri saya..

btw, msti awk lgi bz kn. x dpt nak date slalu..
but looking forward for our 1st date this sem plizzz.. :) hee