Wednesday, December 14, 2011

Sesuatu.

Ada sesuatu terjadi siang tadi. Ya, aku jumpa dia. Tak, jumpa je tak cukup, kami bercakap. Hah, amek kau Farihah, aku dah cerita kat blog aku ni apahal! Hahaha




Dah lama dah..[it's been a while]...tapi pabila kau tahu, bahawasanya beban di pundak kau itu, sudah mula terangkat, lalu dialihkan ke laut [eh, laut?], hati kau tenang. Alhamdulillah, ya ALLAH, jika inilah nikmatnya satu hikmah kepada satu penyeksaan yang aku hadapi selama ini, sesungguhnya aku sangat bersyukur. Engkau Maha Mengetahui segalanya.






Apa yang terjadi, dah cerita dekat kawan-kawan terdekat. Terima kasih, sahabat-sahabat yang melayan rapuan, repekan aku, sebab gembira terlebih hari ni. Siap rasa nak bagitau kat Mama, walaupun Mama manalah tahu cerita awalnya. Hahaha.







Jangan bimbang, aku masih waras. Perasaan yang hadir ini, semata-mata perasaan seorang sahabat. Perasaan yang sama macam akhir tahun 2007 dulu. Dah rasa bebas, dah rasa macam LEGA. :D












F cakap :

Have you ever met someone, and you know at that exact moment, he or she 
is THE ONE?

2 comments:

Kay Amira Zain said...

I haven't. Have you Kak Fiqah ? ;) But i''m pretty sure we'll be meeting soon :)

fikah © said...

I haven't either, my dear.
But I've met some that made my heart fluttered, made my tummy so upset, made my head ached so much.

I,too, believe that we'll meet, if not soon, later. :D