Thursday, December 29, 2011

Rajin X Malas.

Nota aku ada dua jenis; nota rajin dan nota malas. Bukan bermaksud nota tu rajin atau malas, tapi nota tu melambangkan kerajinan atau kemalasan si tuan empunya nota.

Haa, amek kau!! Categories in objectives of Shari'ah terus.

Nombor 7 terus sebab ni sambungan nota Environmental Ethics, sebab tak cukup ruang kat kertas sebelumnya.





Boleh tengok sendiri, dan bezakan nota yang mana ditulis dengan penuh ketekunan dan kekhusyukan bagai [kononnya la kan]. Oh, gambar bukan diedit buat hitam-putih tau, dah memang guna pen hitam atas kertas putih, itulah jadinya.





Gambar diambil guna Nokia, berkamera 1.3 megapixel sajo. Dah SE kesayangan, dasar tuannya lembab nak gi hantar kedai untuk dibaiki masa balik rumah hari tu. Kalau nak gambar cantik, kena tunggu balik rumah, dapatlah nak paw Samsung ACE Iwan ke, kamera Sony Mama ke. =_='












F cakap :

Ethics petang ni woit!!

No comments: