Friday, October 7, 2011

Wahai sang pencuri..

Ke hadapan awak, wahai si pencuri duit jualan jajan saya beserta bekasnya,

Lokasi : Lobi M7.


Saya cuma nak cakap, terima kasih. Ya, sebab awak dah ingatkan supaya jangan lagi cuai, lalai, leka, alpa dan segalanya yang tak patut dalam berbisnes. Tapi, tolonglah, sekurangnya, pulangkan bekas duit tu. Isi bekas tu, yakni hasil duit jualan saya, awak boleh simpan.




Tapi ingat!! Saya tak halalkan setiap sen yang awak ambil dan gunakan ke atas apa-apa sahaja. Allah jua yang bakal tentukan pembalasan buat awak.












F cakap :

Saya tahu awak tak baca blog ni.
Tapi ni sebagai peringatan buat diri saya sampai bila-bila.

3 comments:

zuk zuhaiza said...

uia dah tak selamat skarg. bukan mcm dulu.

Kay Amira Zain said...

Kak fiqah , bawak bersabar eh. dugaan dr Allah insyAllah ada hikmah nye :)

nurul.iman said...

ish pencuri ni..kak fikah sabar ea...insyaAllah ada ganjaran utk kak fikah. (: