Tuesday, July 26, 2011

Abah dan Mama saya.

Abah saya hebat sebab dia terer beli ikan, siap boleh siang dan rendam dengan limau nipis, takpun asam jawa.


Abah saya hebat sebab dia sanggup keluar kereta, pergi tolong budak-budak sekolah yang badan kecil molek, untuk lintas jalan. Oh. sebab itulah saya suka lintas jalan dengan Abah saya. Rasa selamat gila!!


Abah saya hebat sebab dia tolong bayarkan segala barang yang saya beli. Hehehehe.







Mama saya hebat sebab lepas penat-penat balik kerja, boleh selamba je layan si Ammar Aiman punya kerenah, sapu rumah, dan siap masak-memasak lagi.



Mama saya boleh beraksi seorang diri di dapur tanpa bantuan anak-anak sebab dia tahu, kalau anak-anak masuk dapur je, menyibuk je lebih. Hehehehe.


Mama saya hebat sebab sempat je teman pergi jumpa doktor untuk dapatkan rawatan kat muka walaupun dia nak kena kejar masuk seminar kat hospital.














F cakap :

Terima kasih Abah dan Mama! Along sayang Mama dan Abah!!

2 comments:

Cik NurulZaty said...

krim salam kat mama and abah awak tu tau!! :) rindu lah soto mak awak...

:)

Kapten Atok said...

kamu bakal jd mama yg hebat jugak