Thursday, April 14, 2011

BTS

Saya di Bandar Tasek Selatan. Bersama keluarga tercinta, melainkan Angah, sebab Angah tengah praktikal kursus kejururawatan. Sayu jugak, sebab tak sempat ucap selamat tinggal betul-betul kat kawan-kawan, kecuali beberapa orang je. Maaf sangat, saya sangat terburu-buru oh.





Ke hadapan kami warna-warni, minta maaf sangat-sangat-sangat, sebab berkemungkinan besar tak dapat hadir ke jamuan kita. :'( Insya-Allah, panjang jodoh kita, jumpa la lagi kot, dalam 5 bulan ni, paling lambat pun, lepas 5 bulan. Sayang korang. Jaga diri baik-baik dan selamat bercuti untuk warga UIA Kuantan.













F cakap :

Ade benda bodoh aku buat hari ni.

No comments: