Sunday, March 27, 2011

Sudah.

Haaa sudah. Habislah weh. Lepas satu hal, timbul lagi satu hal. Baru je aku nak chill dan rileks sikit, dah datang satu cerita ni. Huwaaaa. Dahlah weh. Lagi tak tenteram perasaan aku sekarang ni. Elok yang ITU menghilang, yang INI pulak datang menjelma. Oh, kau tahu tak kau tu sangat mengingatkan aku pada si dia?? Huwaaa. Guwa tensi ni. Dahlah nak exam satu haram pun tak ready. Habis woh, habis la weh. Aku dah terkena gangguan emosi ni.








Aku takut ni sekarang. Habislah weh, habislah macam ni. Takpe, takpe, aku rasa aku boleh tempuhi lagi. AKU BOLEH! Dugaan kejap je ni, kan Mira kan??













F cakap :

Merapu.

1 comment:

nurain said...

haha..po kono eh ~