Thursday, March 31, 2011

Cara kawan-kawan saya hilangkan stres.

Hai, Assalamu'alaikum. Nama saya Afiqah. Nama panjang sikit Fikah Mus. Boleh panggil saya F. Impian saya nak kahwin dengan Shim Changmin, yang mana saya tahu, itu kedengaran sangat mustahil. Dan mungkin orang menganggap saya seorang peminat yang berlebihan, fanatik dan obses. Yang mana saya tak kisah pun orang cakap apa.











Saya tengah gelak guling-guling sorang-sorang sebab kawan-kawan saya memang tahu cara untuk buat kami hilang stres musim periksa ni. Baiklah, saya dah penat, maka saya nak tidur. Entah berapa kali dah dok ulang ayat nak tidur ni??








Cara hilang stres :


Tukar gambar profail anda di Fesbuk kepada:



Sekian.











F cakap :

Jangan stres-stres ya!!

2 comments:

a's said...

hahahaha it really works!!

sabree hussin said...

ingatkan gi buat plastic surgery tadi