Wednesday, February 9, 2011

Tag daripada Cik Kay.A




Can't Nobody - 2NE1  [Download]






1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu tuu.
Nur Afiqah bt Mustafpa bin Abdul Hamid



2. Kamu suka warna pink tak?
suka!! hot pink and baby pink!!



3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
oh kay.A, why so cute?? hahaha. gila blushing budak ni lepas kena puji cantik depan2 muka.



4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
Maher Zain macho. Yang comel itu Shim Changmin dan Yong Junhyung.



5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim ?
Dua-dua pon sodap, bile orang yang belanja.




6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
26 Oktober 1991, menurut kawan2 yang dah buat tag ni.






7. Ain Maisarah, siapakah dia ?
define ain maisarah.




8. Ceritakan sejarah kamu membuat belog. Ikutlah sampai perenggan pun.
suka-suki saje lepas SPM. gila tak matang ayat budak lepas SPM masa tu.


tajuk : aLOhaa..

fuh..tyme cuti yg pajng gler nih, tataw la nk wat amende..plan nyer manyak gak..tapi tataw nak wut yg ne luh..

borim gak mler2 abeh peksa ni..no idea at all..

tapi lepeh dapet komp baru ni, besh gak..

layan fs je keje aku..


to my surpraiz..

harge bc kat psr mlm kk kat umah aku dah naek beb..

rm1 to RM1.20..

x patut..x patut..

per lar..

bek wat sendirik kan..

jimat sket..

huah..huah..

chaw lu..

inie malam lak yek.. 


pada 14 Disember 2007. sekali tu je tahun 2007. bila baca balik, guwa rasa macam gila annoying entri tu. huahuahua







9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu?
oh, sayangnye befday guwa baru lepas je. tapi si kay.A ni dah wished ritu rasenye.





10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!
oh, sape2 je boleh buat. tak larat la nak tag.












F cakap :

Calculus weh!!! 

1 comment:

kays said...

saya wish bufdayy akak aritue :D