Thursday, December 16, 2010

Hey, kamu!!

Hey kamu!! Tahu tak, si Fikah Mus ni, dah tiba-tiba pandai nak rasa jeles dekat crush dia yang dia bajet dia dah lupa tu. Rupanya, hati Fikah Mus tu semacam tersentap tahu, bila baca si Mr Crush komen-komen dan ada bau-bau bakal wujudnya sebuah skandal Mr Crush dengan perempuan yang dia berkomen-komen sakan dekat buku muka tu.





Alahai Fikah Mus, kenapa la hati kau ni tak tetap?? Bukan ke dah janji sumpah setia nak sehidup semati sejiwa seraga dengan Mr Joker je ke?? Kenapa mesti haru-biru rasa nak nangis satu empangan bila kau nampak Mr Crush kau dulu, semacam nak bergedik dengan perempuan lain??






Helloooo!! Mr Crush is just a crush okay?? Bukannya balak kau, laki kau ke apa. Jadi haruslah faham bahawa kebarangkalian dia untuk mengorat perempuan lain yang jauh lagi cantik dari kau tu memang tinggi. Tambah pulak, perempuan tu lagi dekat kot dengan dia..yang dia selalu jumpa kat kelas..sedangkan kau, hanya stalk dia secara tak langsung bila terbaca status perempuan tu dan komen Mr Crush.





Kamon la. Mr Joker kan ada?? Min pun ada. Tak payah nak cuak dah, Mr Joker dan Min dah cukup untuk kau. Cukup sekadar jadi imaginary friends kau macam cite kartun tu.






Dah..dah..!! Jangan nak dikenangkan lagi Mr Crush tu. Lupakan je. Kau dok sibuk-sibuk nak mengharukan diri kat sini, sedangkan dia bukannya tahu pun. Kuat semangat sikit, jangan jadi lembik sangat. Okey???!!












F cakap :

Penat tahu.

2 comments:

cik.shabah said...

be cool dear ;)

fikah © said...

@cik.shabah
yeah.
thanks.
hopefully, won't see him for the time being until my heart is completely healed.