Tuesday, November 16, 2010

Lelaki itu..

mesti dengan ketinggian 179 cm. Tak kisah la anda kurus ke, gemuk ke, berisi ke, cerah ke, gelap ke, yang penting asalkan 179 cm tingginya, boleh la tinggalkan komen...kat sini. Kekeke.







Bukan nak jadi demanding, dengan letakkan kriteria lelaki pilihan, dan sebenarnya, ini bukan pun kriteria lelaki idaman F, tetapi, memang serius tengah cari orang yang tingginya 179 cm. Sebab tengah nak cari hadiah baju atau apa-apa yang berkenaan untuk seseorang itu yang berketinggian 179 cm.








Tolonglah temankan F carikan hadiah untuk si dia tu. Pertama kali tau nak belikan hadiah untuk orang yang jauh tu. Ulang tahun ke-21 si dia tu, jatuh pada 19 Disember ni, maka kena la cepat-cepat cari hadiah dan pos ke sana, supaya tak de la sampai lambat sangat.







Takpun, kalau tak dapat nak temankan, tolong cadangkan hadiah apa yang patutnya F bagi kepada si dia. Boleh?? Kekeke.










F cakap:

Saya masih single la!!
Kah..kah..kah!!
Tapi memang betul-betul nak cari hadiah la jugak.

7 comments:

Anonymous said...

i noe i noe..haha

a's said...

beli la tie! hehehe
or belt! tak payah ukur tinggi :D

saiyidatul said...

ewahh nak yg tinggi nampak..hehe;p

izzahfarhana said...

tinggi budi pekerti jgn lupaa tau! ;P

molmolla said...

siapakah!! hehee :D

hamzah ian said...

eleh.. ye ke single

rossoneri said...

beli barang yang xmemerlukan ukuran lohh...cap,wallet,perfume,jam,