Saturday, August 21, 2010

Aksi terlampau

Geramnya!!! Rasa nak hantuk-hantuk je kepala sendiri tengok aksi sekor-sekor ni. Boleh pulak buat macam-macam gaya yang tak pernah F nak terfikir.

Kredit : growabrain
Ahhh!!
Takde maknanya nak cakap TIDAK.
Sebab mesti tengok.


Ini aksi terlampau yang disaksikan depan mata. Tahu-tahu je F nak ambil gambar dia, terus posing baek punya.

Cencored btoi dia ni.


Hahaha. Dia memang suka mencapub. Memang tak leh blah dengan dia bergaya sakan setiap kali F nak snap gambar dia.

Poyo..

Tapi kan, paling suka masa dia tidur. Rasa macam comel sangat-sangat-sangat!! Dia suka buang tebiat tidur kat bawah kerusi, tak pun kat sebelah almari bilik Abah. Dan kadang-kadang tidur jugak kat celah-celah pasu bunga sebab kat situ teduh dan sejuk.




OH, lupa pulak!! Aksi yang terlampau, baek punya mesti tengok, ialah dalam video ni. Nak gelak tu, toksah cerita la, tapi kesian pun ada tengok dorang ni.



Kredit : kjpar7 @ Youtube.com

Dah lebih 39 juta (sila gantikan juta itu, dengan enam digit 0) orang kat seluruh dunia tengok video ni. F dapat tahu pun, dari adik F sebab dia kongsi kat Fesbuk.

No comments: