Sunday, July 11, 2010

Yeay!!! Jerman menang!!!

Hahaha. Perlawanan tak habis secara rasmi lagi, terus sahkan Jerman dapat pingat gangsa.. Oops, tempat ketiga la ke atas Uruguay 3-2. Gol Jerman dapat daripada Mueller [19'] yang sebaya dengan F, Jansen [56'] dan Khedira [82']. Sayang la Jerman!! [bila la agaknya boleh sorak "Sayang la Malaysia!!"]




Tak de TV pun kat sini untuk ditonton. F cuba tengok bola guna imaginasi. Live streaming pun tak de. Jadi baca rumusan perlawanan kat sini - FIFA.com. Diulas pada minit-minit penting. Sayang sekali, cik abang Klose yang dah 32 tu dan Philip Lahm sang kapten Jerman, tak main pulak kali ni. Klose tu sebab dia dah sakit belakang sejak semi-final hari tu. Lahm pulak, diganti dengan Schweinsteiger.




Terima kasih Jerman kerana temankan saya yang tak dapat nak tidur-tidur walaupun saya ronda East Coast Mall, Kuantan macam nak tercabut kaki. Dan ulang alik tingkat 4 pindah barang. Walaupun saya tak tengok betul-betul, anda telah ubati hati saya dan semstinya Sarah dengan menang perlawanan ni. Dahla kalah semi-final hari tu, asyik kena bahan je. Takpe, takpe, saya tetap bangga dengan anda.



Tahniah jugak kat Mueller sebab dapat Man of the Match. Nanti kalau saya pergi Jerman, saya bawakan kamu sebalang biskut cip coklat, boleh??



F cakap:

Tak kisah pun Sepanyol ke, Belanda ke menang Piala Dunia 2010 ni, sebab tak de Jerman. Eh, apakah??!

10 comments:

suhaisweet said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

yo87 said...

erm, jerman tak pernah mengaku kalah. That's why i always support Germany. ;) F bleh tgk live wc kat sini...


http://footballcrazie.blogspot.com/

xazryx said...

semangat juang jerman sgt tinggi .hohoho .

ken said...

yes germany! =D

yo87 said...

erm, xpe. nnti yo87 postkan link yg lebih ringan. =)

yo87 said...

dah ah, check it out. ;p bleh tgk pki broadband.

http://footballcrazie.blogspot.com/p/siaran-langsung.html

fikah © said...

suhaisweet;
thanks for dropping by.

fikah © said...

yo87;
maaf sgt2 kat yo, sebab F tengah sibuk dengan orientasi masa tu.

fikah © said...

xazryx;
yup!!
itu yang best ngan germany ni.

fikah © said...

ken;
go germany!!