Thursday, May 6, 2010

YEAY!! Dapat Award Lagi!!

Heee. Sukanya!!!! Bayangkan, balik dari memenatkan diri, tengok-tengok dapat award. Fuuh!! Perasaan syok gila weh!!


Gorgeous Blogger Award!! Gorgeous ke saya ni kak Bella oii?? Tapi sumpah sayang akak sebab bagi award ni. Heee. Nampak sangat sayang tak ikhlas di situ. Hee. Jangan marah haa, akak comel!!


Saya baru je singgah blog Lovely Bella semalam. Saja meramahkan diri. Bajet femes sekejap. Huuu. Tak de la. Saya balas kunjungan akak yang bertandang kat teratak usang ni. Header pun tarak. Biasa-biasa saja akak.


Oh, jangan lupa singgah blog Lovely Bella tau. Pergi la kalau-kalau nak mengorat ke, mengayat dia kat situ. Oops, terlebih sudaa. Akak cantik ni dah berpunya tau. Lawat sana buat apa yang patutla. Kalau yang nak beli baju kurung, pun boleh ke blog Lovely Bella. [oh, maaf. akak bella cakap terpaksa berhenti seketika].


Award ni, saya panjangkan untuk para followers saya la pulak. Alhamdulillah, awal minggu ni, dah mencecah 100, walaupun tak seramai tukang-tukang blog yang lain, syukur sangat-sangat, masih ada orang sudi ikut blog ni.


Weyh, korang [followers]!!! Wajib ambil award ni ok?? Sebab nanti F nak spotcheck sorang-sorang, ambil ke tidak. Ini sebagai tanda penghargaan buat korang. Hei, F tak tipu tau!! F akan cek betul-betul tahu!!  

You guys are among the most gorgeous people that I've ever known throughout my life!!

6 comments:

Lovely Bella said...

nice entry dear. i like.. hehhe kate penat.. bagus semangat mcm nih yg kite nak.. maju bloggers!!hahha

Roxy zai said...

award for u!!--> http://roxyzai.blogspot.com/2010/05/award-from-me-just-for-you.html

Ismail Noh said...

Tahniah, makin glamour blog nih :p

www.ismailnoh.com

f is fikah said...

Lovely Bella;
hee.
trimas!!!
penat memang penat, tapi lepas tidur kejap, rasa mesti nak kena terus buat.
ya!!maju bloggers!!

f is fikah said...

Roxy zai;
award's taken!!
entry's coming up soon!!
thanks darl!!

f is fikah said...

Ismail Noh;
masih biasa2 saja.
tak segempak yang lain.
hee.