Friday, May 14, 2010

Tetap Sokong Lee Chong Wei

Ish. Tak boleh blah betul si Lin Dan terus buka baju lepas menang game dengan Lee Chong Wei tadi. Nasib baik body cun, kalau tak dah kena kutuk. Siap menari lagi dia.


 Kredit : seperti ditag.



Walaupun Lee Chong Wei tewas sekali gus memberikan 1 mata buat China, ini baru permulaannya. Chong Wei nampak tertekan dan hilang arah. Tapi kita tak boleh salahkan dia tau. Dia dah diletakkan harapan yang sangat tinggi oleh kita semua. Jadi, teruskan bagi semangat kat dia ya.


Hee. Sempat tengok Wong Mew Choo melirik kat Lee Chong Wei waktu dia ditemuramah oleh pemberita RTM 1. Comel.

Kredit : seperti ditag.



Oklah, Layan perlawanan beregu Koo Kien Kiat dan Tan Boong Heon menentang Cai Yun dan Fu Hai Feng. MALAYSIA BOLEH!!!

8 comments:

Roxy zai said...

btol2!!..
nasib baik body dia cun..hishhh..geram!

Jong said...

Haizzz

Sarah Kushairi said...

haha, betul tu! Nk show off his well-toned abs pulak. XD

kalau kita geram, Chong Wei lagi geram. Team Malaysia lagi geram. Kalau kita sedih, dia lagi lagi la sedih.

Takpela, nantikan kegemilangan Misbun brothers (anak-anak Misbun)and anak-anak kepada anak-anak Sidek beberapa tahun lagi, haha.

fikah © said...

Roxy zai;
geram sangat.
sebab dia macam nak menunjuk-nunjuk.

fikah © said...

Jong;
hurmmmm.

fikah © said...

Sarah Kushairi;
tau la ada choc abs kan??
tapi dengan menari-nari lagi tu, pehal kan??
seb bek ensem.

kesian chong wei ku sayang.
hurm..

NiZaM Limited said...

Haha..siap menari tayang body.
siot je Lin Dan.
tp beza body dia ngn Chong Wei pon ketara sgt. dato' tu kena mkn bnyk sket pasni. hehe.. Ranking no 1 dunia senang je kena titik ngn Lin Dan. gilerr arr Lin Dan ni. dia blagak, tp mmg dia terer, nak buat cmne....

fikah © said...

NiZaM Limited;
betul2.
lin dan memang sangat skillful dan konfiden.
dia tak kesah pun dengan dapat ranking no.1 ke tak.
dia cume nak bolot semua kejuaraan yang kelas2 punya je.

LCW memang perlu lagi banyak makan.
dan prlu tingkatkan konfiden.
persiapan mental pun penting.