Saturday, May 15, 2010

Tanyalah!!

 Dah lama dah ada akaun formspring ni. Tapi saja baru nak promo. Ceh, kononnya. Padahal dah lama bertapak tepi tu, takde orang perasan. Heee.


Silalah tanya kalau tak malu ya. Heee. Bersedia untuk menjawab apa-apa sahaja. Oh, soalan F masih single ke tak pun, ada orang tanya jugak. Heee. Sungguh tak sangka. Malu kejap.

Sebelum ditanya,
ini Min.
Buah hati kesayangan.
Heee.

Selagi soalan yang bukan masalah orang lain, selagi bukan benda-benda yang lucah, selagi bukan soalan Add Maths ke Fizik ke, soalan-soalan anda pasti dijawab. Tanyalah..!!

No comments: