Tuesday, May 25, 2010

NESTLE COFFEE-MATE Nota Cinta

Sesiapa yang tengah hangat bercinta tu, mesti tahu kan macam mana nak luahkan kata-kata cinta dan sayang buat yang bertakhta di hati kan?? Apa kata anda luahkan juga isi hati anda yang penuh romantis itu dengan menyertai NESTLE COFFEE-MATE Nota Cinta??? Boleh dapat hadiah lagi tu..


Tak pun, pandang sebelah kanan tu, kat ad Nuffnang untuk maklumat lanjut. Kalau tak keluar iklan tu, tidurla gamaknya tu.


Bagaimana?? Mudah sahaja.


[1] Layari laman web ini - NESTLE COFFEE-MATE. Klik Sertai Sekarang!!





[2] Tonton drama pendek Nota Cinta. Klik PLAY je la. Dan anda harus sabar menunggu video tersebut untuk loading sepenuhnya.



[3] Jawab satu soalan seperti yang disediakan. Senang je. Hanya berdasarkan video tersebut je. Klik Seterusnya.

Peringatan, soalan berlainan yang keluar setiap kali buka page tu.



[4] Lepas tu, bersedialah untuk bermadah dengan kata-kata yang cukup puitis lagi romantis itu dengan menaipkannya, dalam kotak tersedia, dengan syarat, tidak melebihi 30 patah perkataan.

 Kredit : nota cinta


Nak lebih-lebih, tulis surat cinta la sayang oii. Ni nak tulis nota je kot. Tak payah panjang-panjang.

Klik Seterusnya.



[5] Daftar diri anda terlebih dahulu sebagai ahli. Kena bagi nama, nombor kad pengenalan, emel dan nombor telefon. Ada dua kekotak kat kanan tu, tandakan dua-dua sekali. Klik Seterusnya.



[6] Ajak lagi 3 orang kawan anda yang diketahui ramai jiwang karat segala untuk sertai peraduan ini. Peraduan ni dah ala-ala tag gitu kan?? Klik Hantar.



Dah siap pun. Tunggu je la keputusannya yang tak dapat ditentukan lagi, bila akan diumumkan.




Oh ya, jangan lupa untuk Like page  
Facebook NESTLE COFFEE-MATE | My Coffee's Perfect Mate




Sekian.

8 comments:

kenwooi said...

every product nowadays got contests =P

Sha Liyana said...

promote habis2 fikah ni. haha. fikah tak masuk ke? weh..aja aku nuffnang. aku sgt lah jahil. hahaha.

Lovely Bella said...

perghh... pjg step2 nyer fikah.. adehh.. btw.. x reti nak bt ayat2 cinta nih.. ayat2 maki ke.. ayat2 nak bahan2 org ke.. reti.. ☺

helena's said...

baru lepas putus cinta nih camane..kekeeke

fikah © said...

kenwooi;
yup2!!
a marketing strategy, i guess it's a norm nowadays.

fikah © said...

Sha Liyana;
heee.
aq promoter tak bertauliah.
nuff??
aku taktau sangat.
sikit2 boleh la.
tanya je.

fikah © said...

Lovely Bella;
betul2 tu akak.
kalo nak mengarang ayat romans ni, memang berhari la dok pikir.
tapi kalo nak menghentam, kejap je.

fikah © said...

helena's;
mungkin luahkan rasa cinta kepada orang tersayang yang lain.
kuat semangat ya akak??