Saturday, May 15, 2010

Milik Siapa Piala Thomas??


Esok, 16 Mei 2010, jam 2 petang, merupakan perlawanan akhir Piala Thomas 2010, di Stadium Putra, Bukit Jalil. Agak-agak la kan, siapa yang bakal bawa pulang piala berprestij tu nanti eh??


Indonesia kah??


China kah??




Tak sabar nak tengok perlawanan di antara

Lin Dan




Taufik Hidayat.



Kenapa?? Sebab dua-dua ni sama kuat main psikologi, suka bangkang pengadil, suka bantah penjaga garisan. Haa. Kita tengokla nanti, ego siapa lagi tinggi eh. Sebab sejarah perlawanan di antara kedua-dua pemain China dan Indonesia ni, memang sentiasa panas. Banyak kali jugak dorang bergaduh.


Hee. Harapnya, dah tak ada la jadi macam tu lagi.

2 comments:

nurain said...

sayangnya bukan Malaysia.huhhu

Lovely Bella said...

huhuh kalo msia ke final.. dh plan dah mau gi stadium.. huhuh sedeyy