Friday, May 28, 2010

Ke Hadapan Anonymous...

Lama dah nak buat entri ni. Tapi, serius asyik terlupa je. Maka, alang-alang dah ingat ni, terus buat la.


Oh, ini bukan masalah besar sangat pun. Cuma ada seorang Anon tanya, melalui ruang komen, macam mana keadaan mahallah dan biotek di kampus Kuantan nanti??


Malangnya, selepas F publish komen tu, dah cari setiap pelusuk, memang tak jumpa balik. Takpela, bukan itu masalahnya.


Pasal soalan tu, F memang tak boleh nak jawab, sebab F tak pergi ikut lawatan ke UIA Kuantan itu hari dan F juga masih belum mendaftar lagi kat sana.


Tapi kan Encik / Cik Anon, anda boleh jenguk-jenguk blog akak Izzah ni, yang mengambil jurusan Bioperubatan kat universiti yang sama.


Harap maklum.

12 comments:

مريم أبو أحمد said...

keadaan mahallah? sama je dengan main kampus gombak... ada empat compartment dalam satu bilik.

cuma... mahallah jauh dari kuliyyah of science.

nabilah_2908 said...

kira ok la tu si Anon tinggalkn komen dgn cara baik..tp..ada juga anon yg dtg ke blog2 dn membuat kacau..


jom ke APA KATA HATI pulak,
SPONGEBOB & PARTRICK

nebular said...

Terima kasih pasal jengok blog kita.....kita pun ikut blog u gak.

IzzahFarhana said...

hehe mahallah jauh dr kuliyyah science tp okay je compartment.tp tula ada monyet =____=

Roxy zai said...

hhehe..xsbar plak nak masuk kuantan^_^

Sarah Kushairi said...

Eh, bestnya ada compartment! :D

fikah © said...

مريم أبو أحمد
thanks sis!!

fikah © said...

nabilah_2908;
syukur sangat.
sebab tak sedia nak terima anons yang ganas.

fikah © said...

nebular;
hal kecik je.
tolong sama2 blogger jugak.

fikah © said...

IzzahFarhana;
pasal monyet tu penah baca kat entri akak tu.
F takut sikit ngan monyet ni.

fikah © said...

Roxy zai;
ya!!
tahu takpe.
tak sabar, tapi takut gak.

fikah © said...

Sarah Kushairi;
syok kan??
lagi riuh.