Sunday, May 16, 2010

Hari Malang

Sumpah aku tengah sedih gila ni. Jadi, mungkin kena stop berblog, kalau tak, habis terluah kat sini. Baik aku cerita kat Tumblr, sebab kesedihan bukan sesuatu yang mudah dikongsikan bersama.


Aku tengah benci gila kat diri sendiri, tapi air mata tiba-tiba je mengalir. Ini la akibatnya, kalau kau asyik main pendam-pendam. Tapi hari ni, dah over the limit, memang aku tak tahan gila.


Maaf. Kalau berkongsi kesedihan, bagi aku, orang akan mula bersimpati. Aku tak nak orang rasa simpati kat aku. Aku cuma nak, orang datang blog ni, dan sama-sama kita rasa gembira ok??


Setakat ni, kebahagiaan aku, ada pada blog ni.

6 comments:

Sarah Kushairi said...

Afi, nk tumblr punya URL. Boleh tak? =)

EDDY DY said...

xper...sabar tu lebih baik..sbb kdg2 apa yg kita mahu sebenarnya mendatangkan keburukan...kita x tahu..kehilangan sesuatu x bermakna ianya buruk..mungkin baik....

fikah © said...

Sarah Kushairi;
dear, so sorry.
memang tak boleh nak bagi la.
tunggu nanti kita buat Tumblr baru ke, nanti bagi kamu, boleh??
heee.

fikah © said...

EDDY DY;
em, thanks eddy.
ntahla, kalau kehilangan sekalipun, belum bersdia nak hadapinya.

Sha Liyana said...

be strong fikah! :D

fikah © said...

Sha Liyana;
thanks dear.
i'm trying.