Thursday, April 15, 2010

Jatuh Cintakah??


Terlanggar tangan waktu nak ambil duit siang tadi. Zaaappp!! Terus rasa semacam arus elektrik dalam badan F. Jantung, dub, dab, dub, dab seketika. Lepas tu, hilang.

APAKAH???!!!

Tak tahu. Tak mengerti. Saya tak bersedia lagi nak serahkan hati saya. Belum lagi. Rasanya, belum masanya lagi.

Jujur sekali, F akui, sangat takut akan komitmen. Tanggungjawab.

Bagaimana kalau hatinya luka?? Paling parah, kalau hati sendiri yang luka??



Tak mahu!! Tak nak!!

Bukan sekarang. Ya!!

Bukan dia. Mungkin ini hanya ilusi semata-mata. Khayalan sahaja. Mainan perasaan.


Haisyh~~ Macam mana nak pergi kerja esok ni?? Confirm jumpa dia lagi...

3 comments:

Huda said...

uiks~ cinta pandang pertama ker?
hehehehe

I n n z said...

esok wat cm bese jeh.
bese la tuh ;)

f is fikah said...

Huda;
taklah kut.heee.
kalu ni cinta pndg pertama,tak tahu lah pertama yang dah ke berapa.heee.

Innz;
heee.memang wat bese je.
kontrol2 gitu.heee.