Tuesday, March 30, 2010

Top Blogger 2010

Alhamdulillah..dapat anugerah ini dari Cik Ney. Rasanya, tak layak pun F digelar dan dihadiahkan anugerah sebegitu. Tapi, terima kasih daun keladi ye, Cik Ney oii. Kalau boleh, bagilah lagi ye.



Kalau nak tahu, Cik Ney ni merupakan teman sebilik kepada seorang rakan F. Tapi, kitorang boleh kira geng la juga sebab selalu buat benda-benda pelik bersama yang lain-lain.

[[Thank and link to the person that give u award]]
[[ Post this award onto 12's bloggers you have recently discovered and think are fantastic]]
[[ Contact and let them know they've won the award]]


Nak tahu tentang Cik Ney tak??

[1] Cik Ney sudah berpunya ok??

[2] Rajin dan bijak.

[3] Sekarang kerja kat Mid Valley Megamall. Nak tahu kat bahagian mana, silalah jenguk blognya itu.

[4] Blog Cik Ney ni, ialah yang kedua. Dikhabarkan bahawa blog ini lebih terbuka membicarakan tentang apa-apa jua isu sekali pun, jadi, kalau anda nak Cik Ney ni ulas tentang isu-isu ke, bolehlah bagitau dia.

Dan, F dengan berbesar hatinya, nak berkongsi jua anugerah ini dengan :

3 comments:

cik zatil said...

adik F i leviu dear,
mekaceh bg i award tu..

cam artis lak dapat2
award neh..hehe

nourelain badaruddin said...

thanks 4 d award!! :D

f is fikah said...

cik zatil:
sekali skla nak merasa cam artis akak.ape salahnye kan??hehe

cik pah:
u're most welcome!!