Monday, March 29, 2010

Ke Langkawi!!!!!!!!

Wooohooo!!
F sekarang ni berada di dalam bas persiaran. Siap berINTERNET sakan dalam ni memandangkan internet sangat laju pula dalam kawasan hoospital USM ni.

Nak ke Langkawi ni, sempena Hari Keluarga Bahagian Neurosains USM. Best sangat!! Dah lama F nak gi Langkawi ni, cuma kewangan je yang tak pernah membantu. Hehe. Alhamdulillah, tercapai juga impian F ni nak melancong ke sana.

Huisyh..tak sabarnya. Bas masih tak bergerak lagi. Tengah kira penumpang, cukup ke tak. F pergi bersama Abah dan Mama, Angah dan Adik.

Oh, F akan cuba ambil gambar untuk momen kenangan, sebanyak yang mungkin, sebab bukan senang nak berjalan-jalan makan angin ditaja ni kan?? Hehe.


Cik Lang oii!! Nantikan F kat sana ye??!!

Kredit : ImejGoogle.

No comments: