Tuesday, January 26, 2010

Sharing is So Not Caring and Loving Anymore

APABILA..

1. Ubat gigi hilang tiba-tiba di pagi hari sewaktu nak gi mandi dan tengah mamai, ditambah dengan blackout.




F faham kalau setakat nak guna sikit-sikit tu, tak kisahlah kan. F halal je kalau nak guna, manalah tahu, desperate sangat la kot nak guna ubat gigi, F redha jela. Sebab ubat gigi yang biasanya F tutup kemas, sejak dua menjak ni, asyik tak tertutup je. Fikir-fikir, F dah nyanyuk sangatlah kot, sebab lupa nak tutup ubat gigi. Tapi, bila ubat gigi hilang pagi ni, memang bengang la weh!! Nasib baik tengah-tengah blackout tu, ada cahaya sikit, tengok-tengok ubat gigi Darlie biru kesayanganku di dalam bekas orang. Tak macholar brader, eik, silap pulak, tak cunla sista, bila kau paw ubat gigi aku. Dahla kalut nak gi kelas, tiba-tiba tengok si Darlie hilang pulak!! Takpelah, guna Listerine jela dulu. Dan menjelang tengah hari, sudah ku kenal pasti siapa yang paw. Sabar jelah~~
[maaf, dah terguna aku segala]


2. Offer makan makanan, tapi...



Offer caesar salad kat si Zul dan Krie masa pergi Kenny Rogers. Masa tu, tengah nak brunch ambil tenaga sebelum pergi beli barang-barang untuk stall MEDCY. Tolak pinggan F kat dua sahabat baik tuh, borak ngan Wa dan Raihanah sepatah dua, tengok-tengok, saladku hanya tinggal 2, 3 ketul ayam, bawang dan cebisan krouton. Sampai hati korang..tapi nasib baik korang F sayang.


Itu jelah dulu..


FImin berkata:

Apasal lately asyik rasa homesick je??

No comments: