Thursday, December 3, 2009

Happy 19th Belated Birthday, Elly!!

Salam buat semua yang menjenguk.

Semalam, Rabu bersamaan 02 Disember 2009 atau 15 Zulhijjah 1430Hijriyyah, merupakan ulang tahun kelahiran teman baik F, iaitu Elly.

Pukul 12.42 tengah malam, baru F tersedar, 'Eh, bufday Elly la..', terlupe jap.

Maka, dengan pantas jari-jemariku ini menaip bait2 indah buatnya. Chewwaaahh!! Berpuitis plak F ari ni. Hantar sms je pun, nak kecoh kan?

Maaf la, Elly, tak dapat nak jadi orang pertama wished kamu.

Semoga kehidupan kamu sentiasa di bawah payung kerahmatan Allah Subhanahu Wa Ta'ala.

Bile dah nak buat nasik minyak tuh, jangan buat2 lupa la nak ajak teman ini, ye.

Dengarnya, status kat Fesbuk, dah bertukar jadik engaged.

Jawabnya, bau nasik minyak la tak lamer lagi tuh. Haha. Jangan mare, haa~~

Jadi, adalar gambar2 kami mase skulah dolu2.

Bonuslar tok korang tengok muka F yang langsung tak matured tuh sambil kutuk2.

Hehe. Jangan kutuk2 ya..F ni kan sensitif orangnya. *gelak besar*



Sambut raya 2007.
Final year in high school.



Tengokla muke F ni.
Terbakor habis.



Kami posing2 dalam dorm.
Ni mase zaman nakal2 di form 4 dulu.
Tahun 2006.
Baru balik dari jamuan BPP 2006.
Memang gempak la weyh.
Sebab Elly ni la emcee nye.



Ni pun same.
Zaman honeymoon rituh.
Dok rilek2 sambil tunggu dak2 laki habis bakar ayam.
Dak2 pompuan dok rilek je.
Jamuan BBQ BPP 2006.






Itu je lar ceritenyer..
Elly, ampun maap la ek, letak gambar2 zaman poyo2 n blur2 dolu.
Tak mare kan??
Smuge bahagie ye..

Perhatian ye..
Elly ni dah berpunye ok??





FImin berkata:
Ade skandal baru F ni skang.
Tengokla camne.
Kalo F panjang jodoh,
panjang umor,
F akan crite.

2 comments:

cik zatil said...

baju biru tudung biru opss pakaian kite adalah same wahai cik F..

windu lak time sekolah dulu-dulu..

hepi bufday to ur fren dear! ;)

afiqah said...

cik zatil:

selamat sertai geng budak2 biru..
haha..

mmg sgt windu time skool, especially form 3 and form 4..
thn 2005 n 2006..
mmg enjoy skan la..

oh, thanx 4 da wish!!
she must be touched lau tau ade org wish kat die..