Saturday, February 14, 2009

doushite kimi wo suki natte shimattandarou..??

oh, en. satu..kamu sudah bikin hati ini berdetak2..sampai saat ini masih tidak henti2..

kisahnya??
tempat:perpustakaan
masa:4.45 petang

aku dan wa sedang bersiap2 untuk pulang kerana, di perpustakaan tadi, lagu2 sudah berkumandang, tanda bakal ditutup dalam beberapa minit lagi. aku menuju ke kaunter, tidak kuduga, ku lihat en. satu dan rakannya sudah pun beberapa langkah di hadapan aku. langsung tidak berpaling ke arahku. tidak mengapa. ada aku kisah dia mahu berpaling atau tidak?? suka hatilah. aku tak kisah sangat, jujur kukatakan. dan dia pun berlalu.

sudah lama tidak ketemu en.dua semenjak hari khamis, malam jumaat, di minggu smac. di penutp samac jua pun, en dua tidak kelihatan bayangnya.

dan en. tiga, terlihat sewaktu ke kelas fizik, khamis lepas.

en. empat dan en. lima, aku tidak hirau sangat. hidup mereka, pandai2lah urus sendiri, ok??

p/s: esok kena ganti kelas fizik lagi pada jam 3. aku harap, aku sempat pulang kerana esok mahu keluar bersama2 teman uia di sini, um dan msu. budak2 uitm 'terkeluar' hari ini, kerana tidak dimaklumkan lebih awal. maaf, ya elly dan teman2 di uitm. salahku jua. terlupa.

~f~
why do i fall in love with you..??

No comments: