Sunday, February 15, 2009

dia

ketemu en. satu lagi di agd[annual grand dinner] perdana[persatuan anak2 darul naim].
aku tak sangka dia akan datang. serius. entahlah, aku rasa sangat2lah khilaf, salah dan silap kerana ada perasaan yang pelik ini terhadap dirinya. kerana..kerana..ada yang lebih..hurm, entahlah. aku tak mahu bercerita tentang dia lagi, buat sementara waktu, boleh??

berat rasanya beban di hati aku sebab minat padanya. aku rasa sangat bodoh. tolonglah, f, sudah tiada yang lebih baikkah daripadanya?? cikai pun pernah tanya aku, apa istimewanya en. satu sampai aku boleh jatuh minat pada dia?? cikai, kalau kau baca, jawapan aku tetap sama. aku tidak tahu. mungkin tiada sebab pun, sebenarnya.

kepada teman2, kalau ternampak en.satu, boleh tak jangan sebut2 namanya?? biarlah aku pendam saja. tak mengapa, aku sudah terlalu biasa.

kepada teman2 sebilikku, hahaha[gelak kuat2]. kamu sudah kenal siapa si dia yang sebenarnya.
it's just a matter of whether you remember it or not. i used to mention him in our girls' chitchats.

~f~
aku sudah penat..dengan semua ini..

6 comments:

Nurul_Zaty said...

f,
adalah normal jika kita meminati seseorang dan mnyukai seseorang.
itulah fitrah kan..

tak apa, jgn risau2..kalo de jodoh. x kemana,

lgipon, love have no reasons at all!.. i alwyz use this term to mine..hee

ainin said...

love is blind..^^
nway,xnak share feraro rocher kow??
=p

f said...

hoho..ferero rocher itu ado so jah, che nyn oit..kalo k'fikah kayo sket [hehe], leh la bli sebekas ko nyn..hehe

f said...

zaty, aq dh xnk igt mane2 enchek lg..insya-Allah, kali ni, aq nk serius xnk igt lg..

syazliana said...

hehe
owh,ni duk pendam jer la feeling ni??
well,its a wonderful feeling,rite??
hehe

f said...

it's wonderful..yeah, i seem to agree with u, yana..
but, cume kne igt kedudukan kite sbg siape..
kite mgkn bkn sape2 pd si dia kan??
k.pikah ngah blaja b.hati2..
takut terluka terlalu dlm..
too deep, maybe..
owh, how it hurts..