Sunday, November 30, 2008

kepada 'a.w.a.k'

this post is dedicated especially to you. k

awak [walaupun bukan tu yg saya panggil kat awak pada masa2 kita kt gerai]..
awak telah pun melanggar hak asasi privasi saya.
awak telah pun mencerobohi kotak pemikiran saya pada setiap saat dan ketika.
awak telah pun melebihi batas dengan mengetuk pintu hati saya.

ya.

awak tak lakukan ia secara langsung. itu saya memang akui. tapi hati ini sangat resah dan gelisah apabila awak ada bersama. kata2 saya jadi tak tentu arah apabila mata awak memandang tepat ke dalam mata saya. agak2nya, itu lah panahannya. saya x ada niat pun nak pandang terus pada awak. tapi keadaan memaksa. saya rasa, itulah yang telah menyebabkan ramai sisters sgt gilakan awak. saya rasa awak sedar sangat tentang itu. cuma awak sengaja nak menafikannya kan?? kat mana2 saya melangkah, berpijak di atas bumi ini, saya akan asyik dan selalu akan dengar tentang awak.
AWAK, awak dan AWAK!!

terima kasih kerana menjadikan hujung minggu saya sungguh bermakna. sebenarnya, hanya semalam. jumaat. oops, silap. kelmarin dulu. [coz hari ni dh ari ahad]. awak baik sangat2. tapi entahla, setiap kata2 awak, setiap perbuatan awak hanya melukakan saya. saya serasa seperti saya sedang dilukai dengan pedang yang paling tajam. YA, secara lahiriahnya, t.i.d.a.k.. tapi saya amat dan sangat tak bisa membenarkan hati saya dirobek lagi. cukupla selama ini saya asyik dikecewakan. dan awak bukanlah orang yg saya mahu untuk ditambah ke dalam senarai 'orang yang melukakan hati' saya.

awak..
tolonglah. saya amat keliru. tolong jangan dekati saya, hanya semata-mata ingin mengenali saya. tolonglah. saya rayu pada awak. awak boleh je x tegur saya. tapi saya perasan [agaknya memang saya persan pom] awak pandang saya dari gerai sebelah. awak tolong diorang time tus. awak macam nak tegur saya. awak hanya menantikan masa, ruang dan kesempatan sahaja. apabila awak tengok saya amat mesra dan kamceng dengan bro L, awak terus tumpang sekaki. awak boleh kata yang saya ni perasan. saya teringat ustaz saya, ustaz ws pernah bagi taw, pompuan mana bisa baca fikiran lelaki. dan begitulah sebaliknya. memang, memang saya x boleh baca fikiran awak langsung.
maka, tolonglah jauhi saya. atau lebih baik, saya yang berundur.

awak..
tau x..saya datang kul 7.15mlm tadi, ingatkan awak ada juga. rupanya, awak penat. penat uruskan iron chef. saya tunggu sampaila pukul 10. tapi awak x muncul. nasib baek la yg laen2 pandai ceriakan suasana. saya kecewa. x pe la. tu tandanya kita x de jodoh.

awak..
saya ingatkan awak pergi goreng nasi malam kelmarin sebab saya. rupanya saya silap. bodohnya saya. awak pergi tolong sj. sj yang baru beritahu saya tadi. pedihnya hati saya. kita x ada apa2 hubungan, tapi kenapa saya rasa lain??

saya memang bodoh kan..??

awak..
ramainya peminat awak..ada yang siap kirim salam lagi. but enough is enough. saya dah x nak taw lagi. saya dah x mahu kisah siapa yang minat awak lagi. hatta berjuta sekali pun, i wouldn't care. because all i want from you now is, GET OFF FROM MY HEAD!!!please, i beg you.[btw, i yahooed you. i found ur facebook.] idiot me..freaking, psychopathic fanatic of yours.

toodles from now. i don't care pun if you read this in the future.

it's the T.R.U.T.H

xoxo
you know i like you..

No comments: