Sunday, April 13, 2008

devastation..

baby..
along tak tahu kat mana nak cari baby lagi..
along has no idea at all..
baby diambil orang ke apa..
along betul2 tak tahu..
tapi..
dengan bersisakan sedikit keyakinan..
along yakin..
baby akan balik juga ke pangkuan kami dalam 2,3 hari ni..

along yakin dengan kekuasaan dan kebesaran Allah..
sebab itu lah harapan along tak putus..
along mengharapkan comey balik segera..
along dah bernazar..
dan..
along memang nak tunaikan nazar tuh..
dengan..
kepulangan baby..

comey sayang..
kalau lah comey dapat merasakan..
keperitan,kepedihan,penderitaan yang along alami..
along pasti..
baby akan pulang jua..
dalam masa terdekat..
kasih dan sayang along tak berganjak walau satu detik sekalipun..

along tak sabar2 lagi nak peluk cium comey..
sperti mana yang biasa along lakukan..
cuma..
kadang2..
airmata ini tak dapat ditahan-tahan..
kalau nak menitis..
mengalir jua lah di pipi along..

rindu sangat........

along tak dapat bayangkan kalau comey lapar dan dahaga..
penat dan letih..
along harap sangat..
comey cepat pulang..
supaya kami boleh jaga comey macam dulu..
makanan comey tuh banyak lagi..
abah kan baru beli baru2 ni..
sape yg nak habiskan..
along tak nak bagi kat kucing2 lain..
along nak comey je..

kalaulah..
pada waktu ini..
comey dijaga oleh orang lain..
along harap comey dapat perhatian dan penjagaan yg wajar..
baby kena tetap saayang kami ok?

semoga kami dapat bertemu dengan comey dalam jangka masa terdekat ni..

sejuta sayang dari aku yang asyik merinduimu..

Ya Allah..
pada-Mu aku berserah..
aku kepingin untuk bersatu kembali dengan satu2 nya kucing kesayangan aku itu..
dia telah membesar di hadapan ku selama ini..
aku mohon..
dia dikembalikan..
Aamiin..

No comments: