Monday, February 4, 2008

19 jan ver.

sorry ek..lame dah aku x tulih blog.bukan pe,tiap kali nak blog,ade je die nak jammed.fuh.psaiko aku jadik nye.
banyak story gaks.meh aku cite satu2 k..?

19januari2008
reunion 6delima 2002,alhamdulillah,semuanya berjalan seperti mana yang dirancang.cikgu2 yang sudah berpindah pun,secara tidak langsung dapat bertemu kembali dengan rakan2 dari skkk3.pendek kata,pertemuan yang diadakan bukan sahaja untuk kami,warga pelajar,malahan khas buat guru2 untuk dapat bersua dengan kenalan lama masing2.menunya pada hari itu,ialah nasi kerabu,berlaukkan ayam goreng dan juga ikan celup tepung goreng.memang sedap.aku dan raihan pula siap bungkus aka tapau lauk2 n kuih2 untuk bawak balik rumah.our present n former HMs,dua2 x dtg sbb ader urusan yg x dapat nak dielakkan.biaselar,org penting lar katekan.seronok dapat jumpe kengkawan n cekgu2.tgk hadi for da first tyme afta 5 years,fuh,laen betol nampaknye.
attendance boleh dikatekan agak memuaskan hati kami,para ajk.syukur ke hadrat Illahi,kerana dengan izinNya,segalanya boleh kami sifatkan sebagai okeyh.shazrul jadik wakil kami tok bagi ucapan.itu je lar.afiq lak, asek nampak poyo sket ari tuhs disebabkan awek kesayangan x dapat dtg coz g kl n johor.syg 1000x syg,sbb awek ituh sudah pom berpunye,milik owg seblah umah aku.hahahaaha.x taw lar sape rugi,sape untung.aku kot..??!!
sebab aku berjaya maintain single.x besh gaks idop single nihs,tapi nak wat camne kan??


No comments: